1. Afhalen – Waar kan ik producten afhalen?
    Fulloption is gevestigd in Bleiswijk (aan de kant van Zoetermeer)direct aan de A12. Je kan onze producten enkel op afspraak bekijken en afhalen aan de Prismalaan oost 15 te Bleiswijk. Kijk voor meer informatie op locatie & route.
  2. Afhalen & Showroom – Is het mogelijk om producten op te halen bij Full option?
    Uiteraard kan je de producten bij ons afhalen. Wij hebben doorgaans alle populaire producten op voorraad liggen. Als je langs wilt komen dan dien je van tevoren een afspraak te maken.
  3. Afhalen – Kan ik producten bekijken en beluisteren?
    Onze showroom is voorzien van een demowand waar de meest verkochte producten zijn geïnstalleerd. Aangezien in onze branche de omloopsnelheid van producten zeer hoog is kunnen wij helaas niet alle producten demonstreren. Uiteraard beschikken wij over voldoende kennis om je te alle tijde een goed advies te geven met of zonder demonstratie van een product.
  4. Afhalen – Krijg ik ook een advies bij het afhalen van producten?
    Full option is vanaf de start in 2002 gespecialiseerd in Navigatie en auto gerelateerde producten onze medewerkers beschikken daarom over een brede productkennis, waardoor wij je een gedegen advies geven alvorens je een product aanschaft. Kortom zie je door de bomen het bos niet meer kom gerust naar Full option wij helpen graag verder.
  5. Afhalen – Hoe kan ik producten betalen bij afhalen?
    Wanneer je jouw bestelling af komt halen is het mogelijk per pin of contant te betalen. We accepteren creditcards echter zijn wij helaas genoodzaakt bij een creditcard betaling de gemaakte creditcard kosten a 3,1% in rekening te brengen.
  6. Openingstijden – Wat zijn de openingstijden van Full option?
    Je kan bij Full Option van maandag van 10.30 tot 17.00 terecht, dinsdag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 enkel op afspraak terecht voor het advies, aankoop, afhalen en inbouw.
  7. Garantie – Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?
    Wij hanteren op alle producten de officiële fabrieksgarantie. Bij de meeste producten is dit doorgaans 1 tot 2 jaar. Sommige merken hanteren uitgebreidere voorwaarden, JVC hanteert bijvoorbeeld op bepaalde producten zelfs 3 jaar garantie.
  8. Garantie – Heb ik garantie op inbouw en ingebouwde producten?
    Onze monteurs zijn voorzien van jarenlange ervaring waardoor u gegarandeerd bent van professionele inbouw. Bovendien geven wij 1 jaar garantie op inbouw en gebruikte onderdelen. Wanneer een door Full option ingebouwd product defect gaat, dan nemen wij het 1e jaar alle kosten voor onze rekening. Bij een defect aan een product na het 1e jaar, dan zijn wij helaas genoodzaakt in en uitbouw kosten in rekening te brengen. Deze kosten zijn ook van toepassing als het product een garantietermijn heeft welke langer is dan 1 jaar
  9. Garantie – Wat moet ik doen bij een defect?
    Raadpleeg bij storing altijd eerst de gebruiksaanwijzing. Vaak vindt u achterin de gebruiksaanwijzing een tabel met storingen en mogelijke oplossingen. Indien de gebruiksaanwijzing je niet verder kan helpen controleer de website van de fabrikant voor een mogelijke software update. Mocht jouw product dan nog steeds niet naar behoren functioneren neem dan contact met ons op per telefoon of e-mail info@fulloption.nl. Wij doen ons uiterste best om zo spoedig mogelijk u storing te verhelpen.
  10. Reparatie - Hoe lang duurt een reparatie?
    Bij een defect sturen wij het defecte toestel of onderdeel retour naar de fabrikant of reparatieservice. Doorgaans neemt de afhandeling van een defect 2 weken in beslag echter bij sommige merken kan het reparatietermijn oplopen tot circa 4 weken. Je kan er vanuit gaan dat wij ons uiterste best doen om mogelijke vertraging te voorkomen.
  11. Klachten - Ik heb een klacht wat moet ik doen?
    Hoewel wij ons best doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat je ontevreden bent over onze een bepaalde kwestie. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent en nemen jouw mening zeer serieus. Mocht je een negatieve ervaring hebben met betrekking tot onze service dan horen wij het graag. je kunt uw klachten per e-mail versturen naar info@fulloption.nl.
  12. Klachten – Afhandeling van klachten?
    Na ontvangst van jouw klacht zullen wij jouw klacht inhoudelijk behandelen. Je krijgt altijd binnen enkele dagen uitsluitsel over Jouw klacht. Daarna zullen zo spoedig mogelijk met je tot een oplossing zien te komen.