Frequently Asked Questions


  1. Afhalen – Waar kan ik producten afhalen.
  2. Afhalen & Showroom – Is het mogelijk om producten op te halen bij Navishop.
  3. Afhalen – Kan ik producten bekijken en beluisteren.
  4. Afhalen – Krijg ik ook een advies bij het afhalen van producten.
  5. Afhalen – Hoe kan ik producten betalen bij afhalen.
  6. Openingstijden – Wat zijn de openingstijden van Navishop.
  7. Garantie – Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop.
  8. Garantie – Heb ik garantie op inbouw en ingebouwde producten.
  9. Garantie – Wat moet ik doen bij een defect.
  10. Reparatie - Hoe lang duurt een reparatie.
  11. Klachten - Ik heb een klacht wat moet ik doen.
  12. Klachten – Afhandeling van klachten.



  1. Afhalen – Waar kan ik producten afhalen.
    Navishop is gevestigd in Nootdorp (regio Den haag)direct aan de A12. U kunt producten bekijken en afhalen aan de Ambachtshof 34 te Nootdorp. Kijk voor meer informatie op locatie & route.

    [Terug naar boven]


  2. Afhalen & Showroom – Is het mogelijk om producten op te halen bij Navishop.
    Uiteraard kunt u producten bij ons afhalen. Wij hebben doorgaans alle populaire producten op voorraad liggen. U hoeft van tevoren geen afspraak te maken, echter het is wel aan te bevelen om producten te reserveren.

    [Terug naar boven]


  3. Afhalen – Kan ik producten bekijken en beluisteren.
    Onze showroom is voorzien van een demowand waar de meest verkochte producten zijn geďnstalleerd. Aangezien in onze branche de omloopsnelheid van producten zeer hoog is kunnen wij helaas niet alle producten demonstreren. Uiteraard beschikken wij over voldoende kennis om u te alle tijde een goed advies te geven met of zonder demonstratie van een product.

    [Terug naar boven]


  4. Afhalen – Krijg ik ook een advies bij het afhalen van producten.
    Navishop is vanaf de start in 2002 gespecialiseerd in Navigatie en auto gerelateerde producten onze medewerkers beschikken daarom over een brede productkennis, waardoor wij u een gedegen advies geven alvorens u een product aanschaft. Kortom ziet u door de bomen het bos niet meer kom gerust naar Navishop wij helpen graag verder.

    [Terug naar boven]


  5. Afhalen – Hoe kan ik producten betalen bij afhalen.
    Wanneer u uw bestelling af komt halen is het mogelijk per pin of contant te betalen. Creditcards accepteren wij echter helaas zijn wij genoodzaakt bij een creditcard betaling de gemaakte creditcard kosten a 3,1% in rekening te brengen.

    [Terug naar boven]


  6. Openingstijden – Wat zijn de openingstijden van Navishop.
    U kunt bij Navishop van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 en op zaterdag van 8.30 tot 16.00 terecht voor het advies, aankoop, afhalen en inbouw van producten.

    [Terug naar boven]


  7. Garantie – Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop.
    Wij hanteren op alle producten de officiële fabrieksgarantie. Bij de meeste producten is dit doorgaans 1 tot 2 jaar. Sommige merken hanteren uitgebreidere voorwaarden, JVC hanteert bijvoorbeeld op bepaalde producten zelfs 3 jaar garantie.

    [Terug naar boven]


  8. Garantie – Heb ik garantie op inbouw en ingebouwde producten.
    Onze inbouwers zijn voorzien van jarenlange ervaring waardoor u gegarandeerd bent van professionele inbouw. Bovendien geven wij 1 jaar garantie op inbouw en gebruikte onderdelen. Wanneer een door Navishop ingebouwd product defect gaat, dan nemen wij het 1e jaar alle kosten voor onze rekening. Bij een defect aan een product na het 1e jaar, dan zijn wij helaas genoodzaakt in en uitbouw kosten in rekening te brengen. Deze kosten zijn ook van toepassing als het product een garantietermijn heeft welke langer is dan 1 jaar

    [Terug naar boven]


  9. Garantie – Wat moet ik doen bij een defect.
    Raadpleeg bij storing altijd eerst de gebruiksaanwijzing. Vaak vindt u achterin de gebruiksaanwijzing een tabel met storingen en mogelijke oplossingen. Indien de gebruiksaanwijzing u niet verder kan helpen controleer de website van de fabrikant voor een mogelijke software update. Mocht uw product dan nog steeds niet naar behoren functioneren neem dan contact met ons op per telefoon of e-mail info@navishop.nl . Wij doen ons uiterste best om zo spoedig mogelijk u storing te verhelpen.

    [Terug naar boven]


  10. Reparatie - Hoe lang duurt een reparatie.
    Bij een defect sturen wij het defecte toestel of onderdeel retour naar de fabrikant of reparatieservice. Doorgaans neemt de afhandeling van een defect 2 weken in beslag echter bij sommige merken kan het reparatietermijn oplopen tot circa 4 weken. U kunt er vanuit gaan dat wij ons uiterste best doen om mogelijke vertraging te voorkomen.

    [Terug naar boven]


  11. Klachten - Ik heb een klacht wat moet ik doen.
    Hoewel wij ons best doen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u ontevreden bent over onze een bepaalde kwestie. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent en nemen uw mening zeer serieus. Mocht u een negatieve ervaring hebben met betrekking tot onze service dan horen wij het graag. U kunt uw klachten per e-mail versturen naar Vincent Broeksema vincent@navishop.nl.

    [Terug naar boven]


  12. Klachten – Afhandeling van klachten.
    Na ontvangst van uw klacht zullen wij uw klacht inhoudelijk behandelen. U krijgt altijd binnen enkele dagen uitsluitsel over uw klacht. Daarna zullen zo spoedig mogelijk met u tot een oplossing zien te komen.

    [Terug naar boven]



Volgende

Winkelwagen

  • aantal items: 0
  • subtotaal: €0,00

Telefoonnummer

0900-GLOBALSAT
0900-4562257

Showroom

Navishop.nl

Producten kunt u
gemakkelijk afhalen:

Ambachtshof 34
te Nootdorp (Den Haag)

Thuis bezorgen

Laat uw bestelling thuis bezorgen.
Nooit thuis? Laat het pakket bezorgen op een servicepunt en bepaal zelf wanneer u uw bestelling ophaalt!

Veilig winkelen